Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní
Nepoškozené a nepoužité zboží můžeš vrátit do 14-ti dnů od převzetí zboží. Napiš na náš email creativky@gmail.com informaci o tvém odstoupení od smlouvy. Do předmětu emailu napiš "vrácení" a číslo tvé objednávky, nebo nám informaci o odstoupení napiš jednoduše jako odpověď na email potvrzující tvou objednávku.
UPOZORNĚNÍ: Z důvodu dlouhotrvajícího zneužití naší značky (našich obchodních a kontaktních údajů) několika podvodnými eshopy jako např. Ploaqie + dalšími eshopy, se kterými nemáme nic společného, tvé zboží k vrácení nebude přijato bez tvého předchozího emailu. Tohle opatření jsme byli nuceni udělat z toho důvodu, že poškození lidé, kteří nakoupili na podvodných eshopech (na kterých jsou bohužel neprávem zveřejněny naše kontaktní údaje) se obracejí s reklamací přímo na nás a automaticky na naši adresu zasílají reklamované zboží nazpět. Díky této situaci nejsme schopni rozlišit, zda zásilka, která k nám přichází, je skutečně od našich zákazníků, nebo od zákazníků, kteří nakoupili na podvodných eshopech. Proto veškeré neohlášené zásilky nepřebíráme.
Prosím, informuj nás tedy o odstoupení od smlouvy předem! Následně ti pošleme instrukce, jak dále postupovat.
Zboží budeš vracet na zlínské depo Zásilkovny, nebo zasláním na adresu:
Creativky / Martina Zástěrová,
Dřevnická 549,
76001 Zlín
email: creativky@gmail.com
Budeme moc vděční, pokud nám v emailu poskytneš zpětnou vazbu a napíšeš i důvod, proč zboží vracíš.
Moc si všech vašich názorů ceníme :-)
Reklamace zboží
Má zboží vadu a přeješ si reklamovat? Něco se ti nezdá a nevíš, zda máš právo na reklamaci? V tom případě nám o tom napiš email na adresu creativky@gmail.com a do předmětu emailu napiš "reklamace" a číslo tvé objednávky. Popiš, proč zboží reklamuješ a my se ozveme nazpět.
PS: Zboží vždy pečlivě zabal tak, aby nemohlo být během přepravy poškozeno!